Každý šperk Lucy Diamonds je výsledkem pečlivé ruční práce a výběru prvotřídních materiálů. Na všechny šperky poskytujeme záruku 24 měsíců. Pokud by se přesto objevila vada způsobená výrobním nedostatkem, můžete uplatnit reklamaci podle níže uvedených podmínek. Vaší důvěry si vážíme a každou reklamaci řešíme s maximální péčí.
KDY SE ZÁRUKA NEVZTAHUJE
Záruka kryje výrobní vady šperku. Nevztahuje se však na poškození vzniklá nesprávným užíváním nebo běžným opotřebením.
Nevztahuje se zejména na:
- přirozené opotřebení (škrábance, ztrátu lesku, otěr povrchové úpravy)
- mechanické poškození nevhodným zacházením (např. deformace, přetržený řetízek)
- poškození chemickými látkami nebo agresivním prostředím (např. chlorovaná voda, kosmetika, čisticí prostředky)
- alergické reakce na kovy (nejde o vadu šperku, ale o individuální reakci)
- jakékoli úpravy nebo zásahy provedené jiným zlatníkem
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI
Pokud objevíte na šperku vadu, postupujte následovně:
Vyplňte reklamační formulář. Přiložte jej k zásilce spolu s popisem vady a Vaším požadavkem.
Připravte šperk k odeslání. Zabalte jej do původní krabičky, aby během přepravy nedošlo k poškození. K zásilce přiložte vyplněný formulář, doklad o koupi a certifikát pravosti.
Zašlete zásilku na adresu Lucy Diamonds. Pošlete doporučeně a s pojištěním na hodnotu šperku, případně využijte službu České pošty – Cenný balík. Zásilku prosím neposílejte na dobírku, v takovém případě ji nemůžeme převzít. Šperk můžete doručit i osobně do našeho ateliéru.
Lucy Diamonds
Haštalská 760 27
110 00 Praha 1
Česká republika
Potvrzení přijetí. Po doručení Vám e-mailem potvrdíme převzetí a předáme šperk k posouzení našim odborníkům.
VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od doručení.
Pokud je vada uznána jako výrobní, máte nárok na:
- opravu šperku
- nebo, pokud oprava není možná, vrácení plné kupní ceny (včetně nákladů na dopravu)
Vrácení peněz proběhne převodem na bankovní účet do 14 dnů od vyřízení reklamace. Pokud reklamaci uznat nelze (např. poškození nesprávným zacházením), budeme Vás ihned kontaktovat a nabídneme možnost pozáruční opravy nebo vrácení šperku zpět. Pokud byl šperk v rámci reklamace opraven nebo vyměněn, původní záruční doba platí dál a prodlužuje se o dobu, kdy byl šperk v reklamaci.
PÉČE O ŠPERK A POZÁRUČNÍ SERVIS
Každý šperk je jedinečný a vyžaduje správnou péči. Doporučujeme sledovat náš průvodce Péče o šperky, kde se dozvíte, jak šperky čistit, skladovat a chránit.
V záruční době i po jejím uplynutí nabízíme:
- odborné opravy
- úpravy velikosti
- čištění a renovace šperků
Veškerý servis provádíme s nejvyšší péčí a vždy předem připravíme cenovou kalkulaci.
VÝKUP ŠPERKŮ
Pokud se rozhodnete svůj šperk prodat nebo vyměnit, nabízíme možnost jeho výkupu. Neváhejte nás kontaktovat a společně najdeme vhodné řešení.
Věříme, že s našimi šperky budete spokojeni. Pokud by přece jen nastal problém, zajistíme jeho rychlé a profesionální vyřešení. Jsme Vám k dispozici nejen v době záruky, ale i dlouho poté.
